torsdag 17. april 2008

skravla går

Aller første gangen med bloggen min. Jeg må innrømme at jeg ikke har en anelse om hva jeg skal skrive, men en jente med mye på hjerte får vel skrevet ned en litt av hvert :)

Denne bloggen ble jo opprinnelig opprettet for skolen, nemlig, vi skulle begynne med blogging i norsken! Interessant tenkte jeg først, og kanskje litt trendy også? Selv om vi er litt sent ute, så er det jo litt morsomt at klassen har begynt med blogging. I norsken :) Det blir jo da en del smilies, og litt "slæng" som det står så fint i boken vår, men jeg krysser bare fingrene og håper at "slængen" og smiliesene bare er virkemidler i den nye sjangeren; blogging.

Min blogg, ja min kjære blogg :) Hva kommer den til å handle om? Nei,jeg har ingen anelse! Alt jeg har på hjertet, og mye mer? Det jeg gleder meg til er å bare skrive alt jeg har på hjertet og ikke tenke så mye på hvordan jeg skriver. Blogging blir bra tror jeg, og jeg gleder meg.. Lar jeg tastingen gå akkurat som skravla, ja da tror jeg at jeg får skrevet en god del (:

haha

Ingen kommentarer: